czwartek, 22 września 2016

Kreskówki vs Prawdziwe Życie

Jeżeli jest sie pojebanym (pozytywnie) i ma się w chuj kasy to można wszystko,nawet wybudować domy na wzór z kreskówek


 Oglądając jetsonów zawsze jaralem się ich domem dla tego ze nie dość że mieli Zajebiste gadżety to jescze był w powietrzu






Nie oglądałem  tej bajki ponieważ nie przypadła mi do zbytnio do gustu (nie mój klimat ) Ale muszę przyznać ze ten dom naprawdę zajebiscie im wyszedł normalne indetyko poza tym że nie ma przyczepionych balonów i się nie unosi





Myśleliscie ze to koniec ? Otóż nie ,mam dla was jeszcze  kilka
 postaci z kreskowek przyłapanych  w prawdziwym życiu

"Carl" z Odlotu




Skoro był ten dziadek z odlotu to teraz czas na tego grubaska




Czy wiecie ze shrek był inspirowany prawdziwym mężczyzną? A dokładnie zapasnikiem


Przewaźnie oglądałem "zaplątani" ze względu na nią.Spójrzcie dlaczego


3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe informacje, większości z niech nie wiedziałem :)

    http://mytruetherapy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to jest, gdy jesteś zalogowany na koncie swojej dziewczyny.
    Ten poprzedni komentarz należy do mnie :)
    Przepraszam za omyłkę!

    http://mytruetherapy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń