środa, 28 grudnia 2016

RZECZY KTÓRE WKURZAŁY NAS W KRESKÓWKACH !!

Powtarzane sceny

Szczerze to takie zjawiska możemy zaobserwować małej ilości kreskówek ,jednakże powtarzane sceny występowały prawie co chwila w naszej ulubionej kreskówce na jetixie. Mowa tu o Galactik Footbol,o ile w scenach gdzie akcja nie rozgrywała się na boisku wszystko było ok tak nie było ani jednego momentu  meczu oprócz pierwszego pokazanego oczywiście bez chociaż jednej skopiowanej rzeczy z poprzedniego meczu,głownie wyglądało to tak ze mieliśmy akcje  czy też podanie czy sposób w jakim padł gol pokazano tak samo a jedynie co było zmienione to zawodnicy którzy uczestnicy w takiej akcji
takie zagranie było bardzo idiotyczne gdyż jest to kreskówka o piłce nożnej więc taki zabieg jest dla ciebie spojlerem ponieważ wiesz jak akcja  się zacznie i skończy






Piosenki w środku odcinka


Oglądasz sobie swoją ulubioną kreskówkę a tu nagle postać wyciąga gitarę i zaczyna śpiewać a reszta wokół zapomina o czym kolwiek zaczynają z  głównym bohaterem śpiewać oczywiście znając cały tekst.jak bym chciał  posłuchać sobie muzyki w trakcie oglądania serialu to np odpaliłbym sobie high school musical czy coś podobnego,więc choć piosenki nieraz wpadały w ucho to denerwowało mnie takie posunięcie ze strony twórców kreskówki.Tą niżej piosenkę wstawiłem nie po to by potwierdził to co napisałem,lecz dlatego ze ją uwielbiałem i może też dlatego ze podobała mi się za dzieciaka córka Dundersztyca





Zmiany w dubbingu


Tutaj chodzi o bardziej zmiana w polskim dubbingu,chodzi o to ze oglądasz daną kreskówkę jak na codzień  a tu nagle słyszysz ze główny bohater ma iny głos niż w poprzednich odcinkach.Można to zauważyć  w pokemonach,Wystarczy sobie porównać te starsze odcinki z tymi nowszymi 




Brak zmiany ubrań

Pewnie zapewne oglądając kreskówkę jak np Ed Edd i Eddy zauważyliście ze głowni bohaterowie nie zmieniają ubioru,Chociaż jakby autorzy danej kreskówki zmienili ten imicz raz na pięc odcinków to bym się nie obraził,albo chociaż dodać jakieś pierdoły jak np szalik,czapkę czy choćby nawet zmienić kolor pasków na koszulce i wszystko od razu wyglądałoby lepiej



Brak kontynuacji

I to chyba najbardziej mnie denerwowało ponieważ gdy polubiłem jakąś kreskowe wczułem się w jej fabułę,nagle jest jakiś decydujący moment i.....koniec.Wiecie jak ja to sobie wyobrażałem,siedzę sobie oglądając daną kreskówkę,oczywiście  się kończy  i myślę sobie, kurde ciekawe co będzie w następnym sezonie a tu nagle oznajmiają w telewizorze ze nie będzie kontynuacji i w tej chwili telewizor mi niszczył dzieciństwo  jak i zapewne  nie tylko mi, przykłady takich kreskówek Srebrny Surfer ,Samuraj Jack i Galactik Football wymieniony wyżej






Niewyjaśnione wątki


Temat bardzo podobny do braku kontynuacji,zarazem trochę inny żeby nie było uwielbiałem te niewyjaśnione wątki ale nie lubiłem kiedy ja sobie stworzyłem kilka teorii a tu na końcu okazuje się ze to dalej zostanie niewyjaśnione bo albo twórcy  zapomnieli o tym wątku albo nie mają po prostu pomysłu jak
np w pokemonach, co się stało pidgeotem czy też dlaczego edki bały się tak panicznie ochydek bo ja np bym się cieszył gdyby za mną latały dziewczyny






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz